
Hard skills sunt abilitățile tehnice și cunoștințele obligatorii de care ai nevoie pentru a performa într-un anumit domeniu de activitate.
Ele țin, in general, de specificul profesiei, dar exista și un set de hard skills “meta”, de care mai toți profesioniștii pot avea nevoie pentru a avansa in cariera. Te invităm să afli mai multe despre cursurile noastre dedicate profesioniștilor care doresc să-și dezvolte setul de hard skills:
- Management de proiect – Nivel de bază
COMPETENȚE CARE VOR FI DEZVOLTATE:
- Abilitatea de a înțelege conceptele din managementul proiectelor, conform standardului PMBOK® Guide 6th edition, elaborat de PMI
- Abilitatea de defini și selecționa proiectele în organizație
- Abilitatea de a iniția proiectele (definirea Project Charter, analiza stakeholderilor)
- Abilitatea de a organiza proiectele (definirea echipei, stabilirea rolurilor și responsabilităților)
- Abilitatea de a planifica proiectele (definirea rezultatelor așteptate, elaborarea planului de proiect, managementul riscurilor, planificarea calității, planificarea resurselor, estimarea bugetului proiectului, planificarea comunicării)
- Abilitatea de a executa proiectele (execuția activităților din proiect, dezvoltarea echipei de proiect, realizarea comunicării)
- Abilitatea de a monitoriza și controla execuția proiectului (monitorizarea și controlul planului de proiect, a costurilor, monitorizarea performanțelor echipei de proiect, raportarea în proiect, administrarea documentelor și rezultatelor proiectului, verificarea livrabilelor din proiect și livrarea către beneficiar)
- Abilitatea de a închide proiectul (lecții învățate, închiderea formală a proiectului)
- Management de proiect – Nivel avansat
COMPETENȚE CARE VOR FI DEZVOLTATE:
- Abilitatea de a înțelege conceptele din managementul proiectelor, conform standardului PMBOK® Guide 6th edition, elaborat de PMI
- Abilitatea de defini și selecționa proiectele în organizație
- Abilitatea de a iniția proiectele (definirea Project Charter, analiza stakeholderilor)
- Abilitatea de a organiza proiectele (definirea echipei, stabilirea rolurilor și responsabilităților)
- Abilitatea de a planifica proiectele (definirea rezultatelor așteptate, elaborarea planului de proiect, managementul riscurilor, planificarea calității, planificarea resurselor, estimarea bugetului proiectului, planificarea comunicării, managementul achizițiilor, managementul schimbărilor)
- Abilitatea de a executa proiectele (execuția activităților din proiect, dezvoltarea echipei de proiect, realizarea comunicării)
- Abilitatea de a monitoriza și controla Execuția proiectului (monitorizarea și controlul planului de proiect, a costurilor, monitorizarea performanțelor echipei de proiect, raportarea în proiect, administrarea documentelor și rezultatelor proiectului, verificarea livrabilelor din proiect și livrarea către beneficiar)
- Abilitatea de a închide proiectul (lectii învățate, închiderea formală a proiectului)
- Abilitatea de a înțelege utilizarea aplicației Microsoft Project 2016 pentru planificarea, monitorizarea și controlul proiectului
- Curs MS Project 2016
COMPETENȚE CARE VOR FI DEZVOLTATE:
- Abilitatea de a utiliza interfața programului MS Project 2016
- Abilitatea de a crea proiecte și diagrama Gantt
- Abilitatea de crea activități și de a le planifica, de a le lega și stabili predecesorii și constrângerile
- Abilitatea de organiza proiectele pe faze
- Abilitatea de a defini resursele și de a le aloca pe activități;
- Abilitatatea de a defini ratele de cost
- Abilitatea de a uniformiza utilizarea resurselor și de a elimina supraalocările
- Abilitatea de a stabili baseline-ul proiectului
- Abilitatea de a determina drumul critic
- Abilitatea de a înțelege marjele libere și totale
- Abilitatea de a introduce datele de execuție a proiectelor
- Abilitatea de a monitoriza execuția proiectului cu ajutorul graficelor de timp și cost
- Abilitatea de a utiliza rapoartele predefinite și de a crea rapoarte noi
- Abilitatea de a vizualiza diverse informații legate de timp, cost, resurse
- Abilitatea de a extrage, exporta, printa informațiile dorite
- Abilitatea de a crea un raport nou
- EXCEL – Nivel începător
COMPETENȚE CARE VOR FI DEZVOLTATE:
- Abilitatea de a introduce date
- Abilitatea de a utiliza cele mai uzuale formule și Funcții
- Abilitatea de a sorta, filtra și căuta date
- Abilitatea de a folosi, crea și modifica grafice
- Abilitatea de a lucra cu foi de calcul
- Abilitatea de a printa foi de calcul
- EXCEL – Nivel avansat
COMPETENȚE CARE VOR FI DEZVOLTATE:
- Abilitatea de a lucra cu Funcții avansate Excel:
-
- Funcții matematice
- Funcții de data și ora
- Funcții text
- Funcții de căutare și referință
- Abilitatea de a folosi tehnici de sinteză și analiză a datelor:
-
- Subtotaluri: generarea subtotalurilor și utilizarea în cadrul altor subtotaluri
- Generarea tabelelor pivot (rapoarte): generarea și actualizarea automată, modificarea sursei de date,
- Formatarea, utilizarea mai multor Funcții în cadrul tabelului pivot, utilizarea formulelor de calcul, generarea graficelor
- Abilitatea de a întelege și utiliza validarea, auditul și protejarea informațiilor:
-
- Validarea și auditul datelor: crearea restricțiilor pe o bază de date, crearea listelor de tip drop-down
- Protejarea informațiilor la nivel de fișier, foaie de calcul sau celulă de calcul
- WORD – Nivel începător
COMPETENȚE CARE VOR FI DEZVOLTATE:
- Abilitatea de a înțelege și utiliza interfața Word
- Abilitatea de a tehnoredacta un document
- Abilitatea de a formata textul, paragrafele, paginile documentului
- Abilitatea de a insera tabele, grafice, imagini
- Abilitatea de a formata antetul și subsolul documentului
- Abilitatea de a verifica gramatical documentul
- WORD – Nivel avansat
COMPETENȚE CARE VOR FI DEZVOLTATE:
- Abilitatea de a utiliza la nivel avansat Funcțiile de formatare: formatarea paginilor, a paragrafelor, utilizarea tabulatorilor, stiluri de text personalizate
- Abilitatea de a insera tabele complexe, de a sorta datele într-un tabel și de a formata tabele; Abilitatea de a transmite pe mail un document
- Abilitatea de a organiza un document: inserarea notelor, crearea cross-reference, creare cuprins, urmărirea modificărilor într-un document
- Abilitatea de a crea și modifica un șablon
- Abilitatea de a proteja un document
- PowerPoint – Crearea prezentărilor profesionale
COMPETENȚE CARE VOR FI DEZVOLTATE:
- Abilitatea de a crea și modifica un slide master
- Abilitatea de a insera și modifica imagini, grafice, albume foto, fișiere cu sunet și film
- Abilitatea de a crea tranziții și animații
- Abilitatea de a utiliza hyperlink-urile
- Abilitatea de a personaliza prezentarea
- Abilitatea de a utiliza Funcțiile de vizualizare a prezentării
Ești interesat de cursurile noastre de Hard Skills? Contactează-ne prin intermediul formularului de mai jos :