Hard skills sunt abilitățile tehnice și cunoștințele obligatorii de care ai nevoie pentru a performa într-un anumit domeniu de activitate.

Ele țin, in general, de specificul profesiei, dar exista și un set de hard skills “meta”, de care mai toți profesioniștii pot avea nevoie pentru a avansa in cariera. Te invităm să afli mai multe despre cursurile noastre dedicate profesioniștilor care doresc să-și dezvolte setul de hard skills:

  1. Management de proiect – Nivel de bază

COMPETENȚE CARE VOR FI DEZVOLTATE:

  • Abilitatea de a înțelege conceptele din managementul proiectelor, conform standardului PMBOK® Guide 6th edition, elaborat de PMI
  • Abilitatea de defini și selecționa proiectele în organizație
  • Abilitatea de a iniția proiectele (definirea Project Charter, analiza stakeholderilor)
  • Abilitatea de a organiza proiectele (definirea echipei, stabilirea rolurilor și responsabilităților)
  • Abilitatea de a planifica proiectele (definirea rezultatelor așteptate, elaborarea planului de proiect, managementul riscurilor, planificarea calității, planificarea resurselor, estimarea bugetului proiectului, planificarea comunicării)
  • Abilitatea de a executa proiectele (execuția activităților din proiect, dezvoltarea echipei de proiect, realizarea comunicării)
  • Abilitatea de a monitoriza și controla execuția proiectului (monitorizarea și controlul planului de proiect, a costurilor, monitorizarea performanțelor echipei de proiect, raportarea în proiect, administrarea documentelor și rezultatelor proiectului, verificarea livrabilelor din proiect și livrarea către beneficiar)
  • Abilitatea de a închide proiectul (lecții învățate, închiderea formală a proiectului)
  1. Management de proiect – Nivel avansat

COMPETENȚE CARE VOR FI DEZVOLTATE:

  • Abilitatea de a înțelege conceptele din managementul proiectelor, conform standardului PMBOK® Guide 6th edition, elaborat de PMI
  • Abilitatea de defini și selecționa proiectele în organizație
  • Abilitatea de a iniția proiectele (definirea Project Charter, analiza stakeholderilor)
  • Abilitatea de a organiza proiectele (definirea echipei, stabilirea rolurilor și responsabilităților)
  • Abilitatea de a planifica proiectele (definirea rezultatelor așteptate, elaborarea planului de proiect, managementul riscurilor, planificarea calității, planificarea resurselor, estimarea bugetului proiectului, planificarea comunicării, managementul achizițiilor, managementul schimbărilor)
  • Abilitatea de a executa proiectele (execuția activităților din proiect, dezvoltarea echipei de proiect, realizarea comunicării)
  • Abilitatea de a monitoriza și controla Execuția proiectului (monitorizarea și controlul planului de proiect, a costurilor, monitorizarea performanțelor echipei de proiect, raportarea în proiect, administrarea documentelor și rezultatelor proiectului, verificarea livrabilelor din proiect și livrarea către beneficiar)
  • Abilitatea de a închide proiectul (lectii învățate, închiderea formală a proiectului)
  • Abilitatea de a înțelege utilizarea aplicației Microsoft Project 2016 pentru planificarea, monitorizarea și controlul proiectului
  1. Curs MS Project 2016

COMPETENȚE CARE VOR FI DEZVOLTATE:

  • Abilitatea de a utiliza interfața programului MS Project 2016
  • Abilitatea de a crea proiecte și diagrama Gantt
  • Abilitatea de crea activități și de a le planifica, de a le lega și stabili predecesorii și constrângerile
  • Abilitatea de organiza proiectele pe faze
  • Abilitatea de a defini resursele și de a le aloca pe activități;
  • Abilitatatea de a defini ratele de cost
  • Abilitatea de a uniformiza utilizarea resurselor și de a elimina supraalocările
  • Abilitatea de a stabili baseline-ul proiectului
  • Abilitatea de a determina drumul critic
  • Abilitatea de a înțelege marjele libere și totale
  • Abilitatea de a introduce datele de execuție a proiectelor
  • Abilitatea de a monitoriza execuția proiectului cu ajutorul graficelor de timp și cost
  • Abilitatea de a utiliza rapoartele predefinite și de a crea rapoarte noi
  • Abilitatea de a vizualiza diverse informații legate de timp, cost, resurse
  • Abilitatea de a extrage, exporta, printa informațiile dorite
  • Abilitatea de a crea un raport nou
  1. EXCEL – Nivel începător

COMPETENȚE CARE VOR FI DEZVOLTATE:

  • Abilitatea de a introduce date
  • Abilitatea de a utiliza cele mai uzuale formule și Funcții
  • Abilitatea de a sorta, filtra și căuta date
  • Abilitatea de a folosi, crea și modifica grafice
  • Abilitatea de a lucra cu foi de calcul
  • Abilitatea de a printa foi de calcul
  1. EXCEL – Nivel avansat

COMPETENȚE CARE VOR FI DEZVOLTATE:

  • Abilitatea de a lucra cu Funcții avansate Excel:
    • Funcții matematice
    • Funcții de data și ora
    • Funcții text
    • Funcții de căutare și referință
  • Abilitatea de a folosi tehnici de sinteză și analiză a datelor:
    • Subtotaluri: generarea subtotalurilor și utilizarea în cadrul altor subtotaluri
    • Generarea tabelelor pivot (rapoarte): generarea și actualizarea automată, modificarea sursei de date,
    • Formatarea, utilizarea mai multor Funcții în cadrul tabelului pivot, utilizarea formulelor de calcul, generarea graficelor
  • Abilitatea de a întelege și utiliza validarea, auditul și protejarea informațiilor:
    • Validarea și auditul datelor: crearea restricțiilor pe o bază de date, crearea listelor de tip drop-down
    • Protejarea informațiilor la nivel de fișier, foaie de calcul sau celulă de calcul
  1. WORD – Nivel începător

COMPETENȚE CARE VOR FI DEZVOLTATE:

  • Abilitatea de a înțelege și utiliza interfața Word
  • Abilitatea de a tehnoredacta un document
  • Abilitatea de a formata textul, paragrafele, paginile documentului
  • Abilitatea de a insera tabele, grafice, imagini
  • Abilitatea de a formata antetul și subsolul documentului
  • Abilitatea de a verifica gramatical documentul
  1. WORD – Nivel avansat

COMPETENȚE CARE VOR FI DEZVOLTATE:

  • Abilitatea de a utiliza la nivel avansat Funcțiile de formatare: formatarea paginilor, a paragrafelor, utilizarea tabulatorilor, stiluri de text personalizate
  • Abilitatea de a insera tabele complexe, de a sorta datele într-un tabel și de a formata tabele; Abilitatea de a transmite pe mail un document
  • Abilitatea de a organiza un document: inserarea notelor, crearea cross-reference, creare cuprins, urmărirea modificărilor într-un document
  • Abilitatea de a crea și modifica un șablon
  • Abilitatea de a proteja un document
  1. PowerPoint – Crearea prezentărilor profesionale

COMPETENȚE CARE VOR FI DEZVOLTATE:

  • Abilitatea de a crea și modifica un slide master
  • Abilitatea de a insera și modifica imagini, grafice, albume foto, fișiere cu sunet și film
  • Abilitatea de a crea tranziții și animații
  • Abilitatea de a utiliza hyperlink-urile
  • Abilitatea de a personaliza prezentarea
  • Abilitatea de a utiliza Funcțiile de vizualizare a prezentării

Ești interesat de cursurile noastre de Hard Skills? Contactează-ne prin intermediul formularului de mai jos :

    What is 5 x 9 ? Refresh icon